2011. április 25., hétfő

Acheron

Esküszöm, ez már függőség... :D
Félreértés ne essék, ez itten nem Travis Fimmel, bár tény, hogy a testet ő kölcsönzi.
Ő itten Acheron.
Amikor először megláttam ezt a képet, egyszerűen leültem elé, és néztem. Ő volt a bennem élő Acheron. Talán nem a külső, bár az is nagyon közel áll, de az érzés. Ugyanazt váltja ki belőlem a kép, mint amikor Kenyon remek sorozatát olvasva valamelyik, bármelyik jelenetben felbukkan Acheron vagy a neve.
Nem Fimmel, Acheron!
Amikor megtudtam a testdonor nevét, béírtam a gugliba, és megtekintettem mind a 44 oldalnyi képet. Máris sűrű elnézéseket kérek a Fimmel rajongóktól, de ezen a képen kívül legfeljebb, ha még egy akadt, amin egy kicsit is kinéz (ld. alább). A legtöbb képe nevetséges, nyálas vagy lányos... kiábrándító. Igaz, ezen a képen sem az a klasszikus felfújt macsó, de mégis... valahogy nagyon el vagyon találva.
 
(Travis Fimmel as Lucas Stanton)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése